Grattis pappa!

Som ni redan vet så fyller min pappa 50 barre idag. Grattis! Han blir gubbe, fast ibland tror man att han är typ 13..
Imorse var jag på SÖS hos kuratorn och pratade av mig lite. Kändes skönt. Efter det blev det en tripp till Ringen, hittade en liten plojgrej till pappa. "Den gyllne dassboken". Tänkte att han kan behöva en ny. Det blev självklart en sväng in på H&M och Lindex också. H&M hade tyvär inte fått in speciellt mycket nytt, tror att jag har gått igenom deras baby kollektion minst 20 ggr nu. Lindex däremot. I'm in love.



Hur söt kommer inte lill chippen vara i det här i slutet av sommaren?

Snart ska jag ta mig tid att kila ner till Bibloteket och låna en bok åt Niklas. Ska först se om jag har något hemma, kanske ska ringa mamma och kolla också.

Later, Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress eller hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Desgin by Marcus Lagerberg
(den allsmäktige bazzaren)