Hemma, idag igen

Det blev inte så mycket uppdatering igår kväll. Det var föräldrakurs och pappa fyllde ju år.
Föräldrakursen var väl helt ok. Hade nog klarat oss utan den, det mesta var saker man redan visste. Fast det var ganska skönt att få en uppdatering på det. Efter det var det varmkorv och tårta hemma hos pappa. Massor med folk i hans lilla etta på 43 kvm. Men det var mysigt. Sen åkte jag med mamma hem. Saknade Niklas inatt. Jätte mycket. Får se om jag kanske kan övertala honom om att sova här med mig inatt..

Just, kan berätta lite kort om vårat vagn "äventyr".
Som ni redan vet så köpte vi en vagn i söndags. Den kostade 3 995 spänn, helt ok för en ny vagn. I måndags fick jag ett mail från Babyland om att dom har fynd rea 25/3-28/3. Kollade lite i "katalogen" man fick med och upptäckte att de har våran vagn, för 2 495 spänn! Slängde mig på telefonen och ringde upp mamma för att berätta vad jag nyss blivit medveten om. Det är hela 1 500 kronor billigare än den vi redan har köpt. Så mamma och Stefan(mammas man) åkte och lämnade tillbaka vagnen igår, utan problem, och idag var mamma på Babyland, när dom öppnade för att vara säker på att vagnen inte skulle ta slut. Och tur var väl det, hon ringde och rapporterade efteråt. Det hade varit hur mycket folk som helst. Och hon hade dessutom fått med sig ett litet parasoll och ett myg(g?)nät.

Jag vill åka dit i eftermiddag igen.. Kanske blir en tripp på fredag då både jag och mamma slutar tidigt.

Nu ska jag ägna mig åt annat. Lär uppdatera snart igen.
Later, Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress eller hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Desgin by Marcus Lagerberg
(den allsmäktige bazzaren)