Så var det kväll

Dagen har flytit på bra. Hos barnmorskan gick det galant, lite låga värden så jag ska försöka trycka i mig lite extra järn. Efter besöket där bar det av till Sickla för att möta upp my dear friend Julle. Vi snackade om lite allt möjligt, jag tjackade en blus på Vila och sen mötte vi upp pappa och syster (Liv) för att kika lite på invigningen av nya Sickla Galleria. Full packat med folk så vi rörde oss mot bilen istället för att trängas där.

Såg btw Laila Bagge, hennes son och Niclas Wahlgren vid invigningen. Gölligt värre. Nu fick Julle chansen att pricka av ännu nåra kändisar på sin "Kändisar jag sett" lista. Good for you!

Sen blev det Thai mat. Pappa hade ingen ork att laga mat så det blev kyckling i jordnötssås och ris. Riktigt gott, det var ett tag sedan jag käkade Thai.

Om en stund kommer Niklas och hans pappa och plockar upp mig. Dom är just nu på hovet och kollar hockey. Är nästan lite avis. Nästan.

Later, Annie

Kommentarer
Postat av: Lollolindberg@

Hej hej :) tack för kommentaren och för att du läser mig blogg och gillar den :) ..



Läste lite på bloggen din , vad kul för dig att du oxå ska få en liten kille :) .. Önskar dig ett stort grattis och massa lycka till :) ..

Kommer garanterat fortsätta läsa din blogg vännen :) ..

Kram

/ lollogoddess.blogg.se

2009-03-20 @ 21:50:08
URL: http://lollogoddess.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur kunde du inte märka att du var gravdid?? gick du inte upp i vikt? försvann inte mensen? mådde du inte illa?



Lycka till de kmr gå super bra för er:)

2009-03-20 @ 22:11:04
Postat av: Annie - ung blivande mamma

Anonym: Som sagt, nej jag märkte inte och har själv ställt mig samma frågor. Jag gick på p-piller därav oregelbunden mens. Och jag hade inga andra symptom överhuvudtaget. Det är ganska ovanligt men det händer, oftare än vad man kanske tror.



Tack så mycket! :)

2009-03-21 @ 02:16:22
URL: http://annieviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress eller hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Desgin by Marcus Lagerberg
(den allsmäktige bazzaren)