Sliten

Känner mig sliten fast jag inte gjort speciellt mycket idag. Det blev en promenad ner till Ica för att köpa lite frukt sen har det blivit en del plugg också. Haft lite ont i magen, blivit orolig över lill killen men sedan insett att jag bara behövde mer mat. Snart är det mat igen, den här gången är det middag. Är galet sugen på apelsin. Har redan käkat upp de jag köpte tidigare idag. Får flörta lite med Stefan och se om han kanske kan ta en tripp till Ica och köpa lite, ingen lust att ta en promenad i mörkret. 

Saknar Niklas gör jag också. Jätte mycket. Skulle verkligen behöva honom. Vet att han kanske behöver mig lite mer just nu också därför får jag väl be om ursäkt över att jag inte är där, hemma hos honom. Men det är lite komplicerat. Inget jag vill gå in på här i bloggen. 

Det är sjukt hur man kan älska någon så mycket, så som jag älskar Niklas.
Det är också sjukt hur man kan älska någon så mycket, som man aldrig träffat.
Lill chippen i magen är älskad, och efterlängtad.
"Vi älskar dig Emil, va snäll mot mamma nu", som Niklas så gulligt brukar säga till magen innan det är dags att sova.

Nu är det middag. Kanske skriver igen senare.
Hoppas fortfarande att Niklas ska ändra sig och komma hit och sova..
Har en känsla av att jag kommer få fortsätta hoppas. Med full förstelse.
Later, Annie

Kommentarer
Postat av: Erica

Hon fick Alex mamma´s namn i mellannamn bara. Vi tyckte det räckte. Hedra henne lite eftersom hon inte finns bland oss längre. Så en liten fin grej :)

2009-03-25 @ 20:51:31
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress eller hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Desgin by Marcus Lagerberg
(den allsmäktige bazzaren)