Snart bär det iväg

Om ungefär 30 min ska jag sätta mig på bussen för att åka och möta upp Niklas för att sedan gå på Föräldrakursen. Den slutar vid sex och efter det blir det väl antagligen middag. Vet inte om det blir middag hemma hos pappa eller om det blir middag hemma hos Niklas. För väl ta den diskussionen när jag möter honom.

Lill killen i magen har varit igång, till och från, hela dagen. Känns skönt att man har sällis när man är hemma. Inte för att man får någon vidare respons när man ber om råd gällande klädval.. Ha ha ha..

Make-up time.
Later, Annie


Kommentarer
Postat av: Mikaela - ung mamma

min mjölk bara försvann sen blev jag så trött av att amma, kunde inte leva ett normalt liv så jag gav upp.

2009-03-18 @ 17:54:02
URL: http://ungmammaaa.blogg.se/
Postat av: F - blivande mamma!

Absolut! Skriv din mail i ett inlägg så ska jag skriva till dig! Skulle vara skönt att prata med någon som är i liknande situation.



Kram F

2009-03-18 @ 19:08:53
URL: http://lillamirakelpojke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress eller hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Desgin by Marcus Lagerberg
(den allsmäktige bazzaren)