Snart dags

Om en timme ska jag ta bussen ner till frissan. Äntligen. Tror att jag har bestämt mig för att slinga utväxten. Jag gillar trots allt att vara blond. Får väl ta en diskussion med Alexandra när jag väl kommer dit. Se om hon kanske har nåra förslag på vad som faktiskt kan göras. Men det får bara vara något som jag går med på. Alla gånger man gått från frissan med ett fejk smajl på läpparna för att sedan bete sig som att jorden gått under.

Känner att min livmoder tränar för fullt. Magen är stenhård till och från. Och lill killen bara sover. Han lär väl vakna till liv när det är meningen att jag ska sitta still i frisörstolen.


En blond och stencool Annie i Tyskland i sommras.


Nu ska sminket på. Kläder kan ju också vara ett plus.
Later, Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress eller hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Desgin by Marcus Lagerberg
(den allsmäktige bazzaren)