Snart helg

Precis, det gäller att tänka positivt. Något man verkligen lärt sig nu på senaste tiden. Dock tror jag inte Niklas har fått ta så mycket del av det eftersom jag har en tendens att bli små grinign över riktiga skit saker. Men det är antagligen hormonerna som spökar. Försöker skärpa mig, ska försöka even more.

Men som sagt, snart är det helg. Jag längtar längtar längtar. Det blir övernattning med tjejkompisarna och antagligen några turer till stan. Behöver en hel del nya blusar/tröjor. Som ska kunnas använda sen när gravid kilona droppas. Good luck with that..

I eftermiddag är det Föräldrakurs. Känns egentligen lite wierd att behöva gå en kurs för att bli förälder. Tror knappast att man gjorde det på stenåldern. Jag menar, det mesta kommer väl naturligt? Fast både mamma och barnmorskan säger att det är nyttigt. Så why not?

Nu kallar duschen, sen ska jag försöka hitta något att ha på mig. Ett återkommande dilemma. Känner mig alltid så fet och det brukar sluta med att jag ringer Niklas och frågar om jag får låna något av honom. 

Kanske kan passa på att ta en magbild också? Who knows..
Så länge så får ni nöja er med en bild, från sommarn 08, på världens bästa mamma och jag. 


Later, Annie

Kommentarer
Postat av: Hanna - Mamma till Emilio

Tack så mycke :)



Haha nää föräldra kursen va helt onödig, tyckte ja iaf, de kommer automatiskt.

Lycka till med allt !

2009-03-18 @ 12:24:39
URL: http://thelifeinside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress eller hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Desgin by Marcus Lagerberg
(den allsmäktige bazzaren)