Tidig morgon

Gick upp vid sju imorse trots att jag är hemma idag. Lika bra att vänja sig eftersom det lär bli många tidiga mornar när lill chippen väl anlänt. Natten var i alla fall guld. Vaknade av att älsklings Niklas hade krypit sig in i min famn. Han såg så pluttig ut, min älskling. Så det gjorde inget att jag drömmde konstiga drömmar.

Nu sitter jag och bara väntar på att klockan ska bli två då jag äntligen ska till frissan. Är så trött på att behöva dra på mig mössa så fort jag ska gå ut. Hur det blir ikväll har jag ingen aning om. Ska väl höra med tjejerna och se vad de har för planer. Eller så kanske det blir en hemma mys kväll, tror att det är planerad övernattning hos Emma imorgon nämligen.

Aja, nu ska jag återgå till pluggandet.
Later, Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress eller hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Desgin by Marcus Lagerberg
(den allsmäktige bazzaren)