Tillbaka

Får väl be om ursäkt för att jag inte uppdaterade igår. Men jag hade helt enkelt inte tid.

Spenderade eftermiddagen med att fixa ballonger och tårtor. Sedan var vi i lokalen hela kvällen. Det dök upp folk från både höger och vänster. Det visade sig att  2 av tjejerna som var där går i Niklas parallell klass. Världen är mindre än vad man tror. Vid halv tolv tiden blev jag alldeles för trött för att stanna. Så då bar det av hem till Niklas där han, Gurra och Fanny chillade framför tv:n. Äntligen så fick jag livstecken från magen också. Lill chippen hade varit stilla i stort sett hela dagen. Fast det var inga snälla sparkar, de gjorde riktigt ont.
Tror inte jag har varit uppe så sent på flera månader. Vi kom i säng vid halv fyra, en timme efter att Gurra och Fanny hade gått. Snacka om att jag var trött.

Så nu har vi precis käkat frulle. Ikväll blir det bio med tjejerna och efter det får vi se. Förhoppningsvis mys med Niklas.

Later, Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress eller hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Desgin by Marcus Lagerberg
(den allsmäktige bazzaren)