Tisdag

Jag har varken haft ork eller tid att skriva i bloggen. Och jag ber om ursäkt för det.

Men nu är jag tillbaka. Våren verkar ha kommit. Lär väl gå och gömma sig snart igen. Gäller att njuta så länge den håller sig här. Snart blir det en promenad till Globen för att gå till Maria Nila och diskutera möjligheter för mitt hår. Ja, ja ska till frissan igen. Det blev inte bättre efter andra gången. Så nu ska jag gå till ett proffs och bli brunett. Lär inte hända idag men det ska i alla fall diskuteras. Hon ska känna och klämma på mitt hår och ha sig. Skulle helst vela få håret färgat nu, på stört. Om jag har tur kanske det blir någon förmiddag i veckan. Annars hoppas jag på helgen.

Mamma anser att det måste fixas så fort som möjligt. För när lillen väl kommit lär jag inte ha tid att sitta hos frissan i timmar. Jag instämmer.

Är så extremt avis på alla mammor just nu. Jag vill också ta lång promenader med barnvagnen..

Anyway, nu ska sminket på.
Later, Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress eller hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Desgin by Marcus Lagerberg
(den allsmäktige bazzaren)