Vagn montering

Vagnen är nu färdig monterad jag kan knappt bärja mig tills jag får köpa massa gulliga tillbehör som filtar och leksaker. Senare kanske det blir en tripp ner till Tumba Centrum. Lisa (syster) skulle tydligen till frissan, mamma också. Så jag skulle förhoppningsvis få en tid imorgon. Frågan är bara vad som ska göras med håret. Kapas ska det i alla fall. En rejäl bit. Snyft. Hatar att klippa mig. Älskar att ha lågnt hår. Men nu är det så sjukt sönder blonderat. Har dessutom en utväxt på dryga 8 cm. Den ser istort sett svart ut jämfört med resten som är platina blondt. Så antingen kommer det bli en skonsam slingning i ljusare nyans på utväxten eller, om det går, så färgar jag allt brunt. Trots att jag inte vill.. Min naturliga hårfärg är väl cendré. Eller det ser mer råttfärgat ut nu eftersom det inte är solblekt eller ngnting.



Såhär vill jag att mitt hår ska se ut. Mer åt det naturliga hållet.  Fast det känns som att jag kan fortsätta drömma..
Nu ska jag vara hygglig mot mamma som bad mig hänga tvätt.
Later, Annie

Kommentarer
Postat av: Emelie, världens lyckligaste mamma

Nej jag hade inte heller någon förlossningsplan ville inte ha något planerat utan mer ta det som det kom =D Är du tillsammans med pappan? =) hur gammal är du förresten? Kramar

2009-03-26 @ 21:39:36
URL: http://mellemus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress eller hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Desgin by Marcus Lagerberg
(den allsmäktige bazzaren)