Vecka 34

Ny vecka. Inge vidare uppdatering igår. Kan dra dagen lite kort.

Åkte med systrar, bror och mamma till Hågelbyparken för att ta lite syskon bilder till pappas 50 års dag. Sedan åkte jag och mamma till Barnens Hus i Nacka för att köpa barnvagnen, det blev också en Tommee Tippee nappflaska. Meningen var att vi sen skulle hinna till Babyland i Kungens Kurva eftersom dom inte hade nåra blåa filter på Barnens Hus, men de hade redan hunnit stänga. Mamma fick en snilleblixt så det blev en tur på Ikea istället. Det som fick följa med hem var: 3 filtar (en vit, en blå och en röd), tvättlappar, en mobil att ha ovanför vaggan eller skötbordet, två blåa söta förvarings påsar, massa galjar och en skötbädd. Tyvärr ligger allt hemma hos mamma så jag har ingen möjligthet att fota grejerna men jag kan ju kika in på Ikeas hemsida och se om jag hitter grejerna där.


Klicka på biderna för att få de större.

Idag så går jag alltså in i vecka 34, eller jag har passerat vecka 34 och går in i vecka 35. Men jag vill inte fusk räkna. Trots att vi längtar så extremt mycket efter lill killen.

Nu ska jag ta en dusch, såg att det är dags att raka benen.
Later, Annie

Kommentarer
Postat av: Ung & i väntan på två små mirakel

vad ska lill killen heta:D?

2009-04-04 @ 20:44:33
URL: http://delicous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress eller hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Desgin by Marcus Lagerberg
(den allsmäktige bazzaren)