17 år idag

Men jag känner ingen skillnad. Låter bra gör det i alla fall.

Har reda fått lite ansiktsprodukter, ett rosa nagellack och en kjol. Av Niklas har jag ju redan fått världens finaste skor. Har dessutom fått en väldigt söt blus/kjol eftersom han tyckte att jag var så duktig på förlossningen och fortfarande är duktig som står ut med lite smärta varje dag. Han är bäst han min Niklas.

Nu ligger lilleman och sover. Det har han gjort ett bra tag nu. Han passade, snällt nog, på att vara vaken dom timmar Niklas var hemma, och somnade när han drog. Jag har sovit lite jag med. Det blev en ligga kvar i sängen dag idag eftersom solen hela tiden gömmer sig och det blåser sjukt mycket ute. Skönt det.

Nu ska jag krypa ner under täcket och ligga och titta på min lilla Emil. Får inte nog av den vackra lilla varelsen.

Annie

Kommentarer
Postat av: Maria S

Grattís på 17årsdagen!!!! Vi får höras snart, puss

2009-05-27 @ 17:00:22
Postat av: Anonym

Grattis =)

fyller år 1 dag förre mig :)

2009-05-27 @ 17:35:32
Postat av: Matilda, Lina och Sandra

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!! Hoppas att du haft en bra dag och en bra fortsätning:)

2009-05-27 @ 17:39:53
URL: http://snyggsmartsexig.blogg.se/
Postat av: Sandra, Matilda och Lina (igen hehe)

GRATTIS ANNIE!!! HOPPAS DU FÅR EN BRA FÖDELSEDAG!!

:D.

2009-05-27 @ 17:53:28
Postat av: Lisa

grattis!(:

2009-05-27 @ 21:43:28
URL: http://lisalindquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress eller hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Desgin by Marcus Lagerberg
(den allsmäktige bazzaren)