Äntligen

Ikväll får vi åka hem. Det ska bli skönt att komma ifrån den här lilla världen och till vår egna säng.

Jag trodde inte det var möjligt. Men mina bröst har blivit större. Seriöst. Minst 3 ggr så stora än vanligt. Ont gör dom också. Stackars mig. Jag menar. Inte nog med att bebisen ska ut och man ska ha ont down stairs, brösten ska göra ont också, sen får vi ju inte glömma "mensvärken" som kommer när livmodern drar ihop sig. Tur att jag har lillkillen och storkillen. Utan dom skulle jag sitta och gråta i ett hörn över att det gör ont överallt.

Fin frilla har han också. Emil alltså. Mycket blonda fjun på det lilla huvudet.

Lillen ska ha mat innan jag sprängs.
Annie

Kommentarer
Postat av: F.Wagenius

Därför ska han kallas för gullefjun! :D

2009-05-21 @ 14:25:37
URL: http://wagenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress eller hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Desgin by Marcus Lagerberg
(den allsmäktige bazzaren)