BB

Det är middag här på BB om ca 5 min. Vi vill åka hem och äta pannkakor eller grilla någon saftig köttbit. eller varför inte både och? Vad som serveras här vet vi inte än. Är dessutom galet sugen på en slush från sju elva..

Kan tyvär inte lägga upp någon bild på våran lilla gris eftersom vi inte har någon kabel till datorn här. Ja, han är våran lilla gris. Grymtar och har sig hela tiden. Underbart att lyssna på.

Vi vill som sagt åka hem. Men vi blir kvar här tills imorgon eftermiddag eftersom vi ska på någon 24 timmars kontroll och lite sånt. Vi har fått ett litet familje rum. Med två separata 90 sängar. Hur tänkte dom då kan man ju undra. Tidigare idag knöade vi ihop oss i "min" säng. Alla tre. Sov gjorde vi i drygt en timme. Alla tre.

Nu är det meningen att vi ska äta middag. Mina grabbar ligger och sover. Känns dumt att väcka dom. Jätte dumt. Men det är middag. Och jag ska för första gången, sen vi kom hit, röra mig utanför vårat rums väggar. Scary.

Annie


Kommentarer
Postat av: Maggan

Grattis gumman!!!

Och grattis till den nyblivna pappan!!!

Hoppas ni tar det lugnt nu innan ni kommer ut i den "riktiga" världen! =) Ni har varit sååå duktiga!!!

Miljoner kramar till er alla tre!!

Hoppas vi hinner ses i helgen!



//Maggan o dina små kusiner!!!

2009-05-19 @ 18:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress eller hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Desgin by Marcus Lagerberg
(den allsmäktige bazzaren)