En vecka gammal ikväll

Ikväll vid 22.55 blir lillkillen hela 7 dagar gammal. Mammas och pappas lilla ängel.

Som ni märkte så blev det inga fler inlägg igår. När vi kom hem från Sickla var jag rätt så trött så jag och lillen somnade i Cickis(farmors) säng efter att han hade ätit. När Niklas kom och väckte mig igen var det dags för middag. Grillat stod på menyn och vi kunde till och med sitta ute för första gången i år.

När vi kom hem igen var vi trötta allihopa. Eller, jag och Niklas var i alla fall trötta. Emil verkade inte ha nåra planer på att sova. Så medans vi gjorde iordning oss bytte mamma(mormor) blöja på lillen. Det visade sig att han hade bajsat så mycket att blöjan hade läckt.. igen.. Emil StorbajsarN Dahlbäck Larsson. Nu är det dags igen. Att byta blöja alltså. Sen ska han ha mat och så somnar han väl igen. Niklas är och tränar men han kommer väl hem om nåra timmar så ska vi lägga oss på alltanen och schteka lite. Käka vattenmelon ska vi göra också eftersom den ligger kvar i kylen.

Idag kommer vi att vara hemma hela dagen så idag kan jag lova er bilder och fler inlägg.
Juste pappa(morfar) och Liv(moster) kommer förbi ikväll också.

Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress eller hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Desgin by Marcus Lagerberg
(den allsmäktige bazzaren)