Family

Jag jobbar fortfarande på förlossnings storyn. Så den kommer senare ikväll eller imorgon, förhoppningsvis.

Lilleman ligger och sover, Niklas är och tränar och jag sitter här. Mamma var nyss förbi och höll mig lite sällskap. Vi sket i att det inte var besökstid, barnmorskan brydde sig inte heller. Kan fortfarande inte fatta att allt detta händer. Helt sjukt att det faktiskt är min och Niklas son som ligger där och sover. Helt sjukt. Helt sjukt jävla underbart.

På väg tillbaka hit från sin träning har Niklas lovat att hyra en film och köpa en Slush från sju elva. Han är helt underbar.
Ni får ursäkta mig, men just nu går jag på något slags lyckorus. Att det gör ont i kroppen gör mig inte så mycket, inte så att jag tänker på det. Jag har ju världens finaste lilla familj.

Annie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress eller hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Desgin by Marcus Lagerberg
(den allsmäktige bazzaren)