Jaja

Kom nyss in från en prommis med mamma och Mike, och Emil såklart. Det blev en sväng ner till Ica för att köpa middags mat. Det blir färskpasta med ostsås. Lilleman ligger för tillfället i sin vagn och sover och jag har så brutalt jävla ont att jag håller på att avlida. Eller, okej, jämfört med förlossningen så är det ingenting. Så jag ska väl egentligen inte klaga.

Tur att Niklas är på väg hem så att han kan trösta mig lite. Hade btw på mig mina gammla jeans idag. Första gången på mer än ett halv år och jag älskar det! Fyfan vad jag har saknat att kunna ha på mig ett par jeans utan att dom ska åka ner till knäväcken så fort man äns tänkte tanken på att förflytta sig. jag känner att jag är back on track nu, på riktigt!

Nu ska jag slå mig ner framför tv:n en liten stund. Om jag inte minns fel så börjar väl vänner om 15 minuter?
Sen blir det middag och present öppning(?), vi ska dessutom få besök av Tomas(farfar) och Gustav(farbror).

Över och ut, Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress eller hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Desgin by Marcus Lagerberg
(den allsmäktige bazzaren)