Lisa 14 år och Emil (nästan) 4 dagar

Och min morbror magnus 34 år. Grattis to all of you!

Måste bara tacka för alla jätte fina kommentarer, det värmer i hjärtat när man läser dom. Keep up the good work!

Kan ju dra dagen i korthet. Niklas drog iväg och tränade vid åtta imorse. Meningen var att jag och mamma skulle sjunga för Lisa men p.g.a en viss liten herre blev det mamma som sjöng för Lisa medans jag agerade resturang. Efter någon timme kom jag i alla fall upp ur sängen, tog en välbehövd dusch efter nattens lilla blöjan läckte insident, för att sedan kliva ut ur badrummet och möta en sovandes liten Emil i mammas(mormors) famn.

Sen tolv har det varit full rulle här hemma. Först kom Emma och Julle. Awesome! Vi käkade muffins, tittade på lillen, bytte på lillen och tittade lite mer på lillen. Efter det kom mina kusiner och min moster. Tittade på lillen. Nu är Lisas två kompisar här och snart kommer storebror(morbror) Mike och hans tjej Frida. Det blir lite middag och tårta och självklart presentöppnande för Lisas del.

Nu tror jag att killen vill ha mat igen. Lovar att uppdatera senare.
Kan ju bjuda på en bild på mina killar som ligger och myser här brevid.



Storkillen och lillkillen. Världens finaste killar.
Annie

Kommentarer
Postat av: L

GRATTIS ANNIE OCH NIKLAS! Gud vad duktiga ni är.

2009-05-22 @ 19:35:51
Postat av: Marcus Larsson

naw, fan va sööta :)

2009-05-22 @ 21:32:58
Postat av: elin

fångad jag vill uppleva samma sak som ni! Önskar bara jag va lika stark!

2009-05-22 @ 23:52:09
Postat av: V

Så vackert! :D

2009-05-23 @ 13:20:31
Postat av: Sandra, Matilda och Lina

Gud så sött !Lyckos lilla Emil som verkar ha så underbara föräldrar! :D

2009-05-23 @ 14:52:33
Postat av: Michaela Silvestri

Hej! Måste bara säga grattis och att ni har fått en sån otroligt fin liten grabb!

Hoppas allting går bra (kan ju vara lite tufft i början med mycket att tänka på och mycket spring om nätterna bl.a), men det tror jag säkert att det gör och man märker så väl på dina blogginlägg hur lyckliga ni är. :)



Kram på er från Michaela som gick i klassen över er förut i Årstaskolan!:)

2009-05-24 @ 17:16:30
Postat av: Fanny Annerström

Snygga killar och en snygg kvinna!

2009-06-02 @ 10:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress eller hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Desgin by Marcus Lagerberg
(den allsmäktige bazzaren)