Lördag

Underbar natt måste jag säga. Lillkillen käkade i nästan en timme sammanlagt. Sen fick vi sova från halv tre till åtta innan det var dags för mat igen. Då blev det ytterliggare en lång mat stund och sen fick vi sova till elva, då var det han hungrig igen. Niklas tog blöjbyterna medans jag, självklart, stod för maten. Nu sover han igen. Världens finaste lilla kille.

Snart kommer farmor och bonus-farfar och hälsar på. Dom har med sig våran skötväska som kom här om dagen och så ska dom självklart stanna på en fika och titta lite på lillen. Har en känsla av att dom kommer bli lite besvikna över att han sover igen, och jag förstår dom, men det är sällan han är vaken utan att han vill äta.

Nu kommer dom så jag återkomer om en liten stund.
Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress eller hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Desgin by Marcus Lagerberg
(den allsmäktige bazzaren)