"Man ska vara ung när man föder barn"

Något jag fått höra minst 20 ggr sen vi kom till förlossningen i måndags.

Nyss var en barnmorska in och kände på min mage. För att se hur min livmoder läker. "Hallå, har du någon livmoder eller?" sa hon och skrattade lite. "Ja, det är ju så. Man ska vara ung när man föder barn"

Beach 09? Kanske inte helt omöjligt..

Annars då? Emil sover fortfarande. När han vaknar är det matdags för honom. Jag har bestämt mig för att jag ska klara mig själv denna gång. Niklas är väl på väg. Han ringde strax efter sju så han kommer väl inom 30 min i alla fall. Med film och slush. Saknar honom.

Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress eller hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Desgin by Marcus Lagerberg
(den allsmäktige bazzaren)