Söndagsparty

Lilleman ligger och bajsar bakom mig i sängen och Niklas är på toa och borstar tänderna.

Idag har det varit full fart igen. Precis som fredag och lördag. Jag berättar mer om helgen imorgon då jag snart ska krypa ner i sängen och mysa med min Niklas som först ska få den äran att byta på lillen.

Helgen har i alla fall varit på topp och ska avslutas på topp också. Bara Niklas som inte har fattat det än. Imorgon börjar han skolan så jag och Emil blir ensama på dagarna. Vi har ju varandra men vi kommer sakna daddy!

En gnutta färg har man fått också. Jag har ju tur så jag kan ju fortsätta bygga på brännan imorgon.
Men som sagt, jag berättar allt om helgen imorgon. Nu ska det mysas, men först ska det bytas blöja.
Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress eller hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Desgin by Marcus Lagerberg
(den allsmäktige bazzaren)