Myskväll

Nu har vi hunnit ta en prommis, äta middag och mysa med killen lite. Det blev inte så mycket bilder under promenaden eftersom jag hade ont ont ont och Niklas hade fullt upp med att köra vagnen och hjälpa mig att gå.

Idag har det inte vart så mycket besök. Mormor(gammel mormor) kom förbi en stund för att titta lite på Emil och efter det har han bara ätit och sovit. Precis som vanligt.

Nu ligger dom här i sängen och myser igen, nyss låg lillen och la en rejäl laddning i blöjan. Och det är min tur att byta så jag ska väl bara lägga in någon bild på lillen i vagnen så ska jag ta med honom till vårat "skötrum/tvättrum" sen. Efter det är det troligtvis matdags och sen ska vi krypa ner i sängen alla tre för att titta på Hundtricket på 3an och bara mysa.

 
Måste säga att jag saknade honom lite idag när han låg i vagnen och sov.
Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress eller hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Desgin by Marcus Lagerberg
(den allsmäktige bazzaren)