13

Läskigt? Nepp. Idag har det varit begravning. Min gammel farfar. Fin var det. Sov gott farfar Hugo. Efter var det fika, super god tårta. Efter det åkte vi till farfar Hugos gammla lägenhet. Jag fick med mig ett kort på morfar när han är typ 10 år. Söt morfar. tack för en mysig dag säger jag. Åkte med mamma och Stefan hem till Tumba, käkade lite chili con carne och plockade ihop lite foton och annat mojs. Mamma tyckte att vi skulle ta med Lisa till Ikea. Lisa tycker inte om Ikea. Lisa är knäpp. Men jag gillarej ändå sis! Emil fick en fingerfjäril och tröjhaklappar.

Kom hem till thaimat och glad pojkvän. Mysigt det med. Sitter för tillfället och tittar på Idol. Joel ringde nyss och frågade varför jag inte skulle följa med till honom. Jag ska till mina kussar imorgon. Måste upp tidigt. Skulle gärna kommit. Some other time. Promise.

Nu ska jag ner i köket och se om jag hittar något att tugga på. Så sjukt sugen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress eller hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Desgin by Marcus Lagerberg
(den allsmäktige bazzaren)