Gnälldag numero 2

Emil är igång igen. Det är inte mycket som passar den där lilla herrn. Vi ska i alla fall försöka ta oss ut idag. Eller, vi ska ta oss ut. Vi ska möta upp Niklas för att åka till stan och leta present till faster Johanna som fyller år imorgon.

Mamma ringde igår kväll och berättade att min kusin har schwineflue(!!). Har liksom inte tänkt på att det här med schwineflue är påriktigt, men igår slog det mig. Så idag ska jag skicka papper till min skola och försöka få tag på BVC Gittan och höra hur det blir med vaccin för dom här små och om det verkligen är bra att vaccinera dom. Jobbigt är det i alla fall. Krya på dig Tessan!

Nu ska Emil få på sig kläder. Sen är det min tur. Förhoppningsvis håller han sig relativt lugn. Men vi får väl se.







Så fort kameran kommer fram är Emil glad. Jävla pooser!


Kommentarer
Postat av: Emma

Ville bara säga att jag verkligen älskar din blogg. Har följt den ett bra tag och är helt fast. Sjuk roligt att du börjat lägga ut så många bilder också, det livar verkligen upp det hela. Jag hopppas du fortsätter blogga ett bra tag till, för som sagt jag är fast!



ville bara lämna några ord efter mig:)

Ha det bra! Kram

2009-11-11 @ 16:53:10
Postat av: Maria

Pratade med min bvc sköterska om det förra veckan. Hon sa att inga barn under tre år får vaccin! Men om tar det och om du fortfarande ammar så får Emil det genom dig! Vilket tydligen ska skydda!

2009-11-11 @ 17:10:30
Postat av: Annie - mamma till Emil

Emma: Vad kul att du gillare. Lär inte lägga av på ett bra tag, är ganska fast jag med ;)



Maria: Jaha, okej. Fick för mig att dom hade gått ut i tidningarna och sagt att man skulla vaccinera från 6 månader, men det gällde nog bara riskgrupperna. Tyvär så ammar jag inte längre så det skyddet tappade vi ju. Får hoppas på det bästa och hålla oss från stora folksamlingar och sjuka människor :)

2009-11-11 @ 20:00:26
URL: http://annieviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress eller hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Desgin by Marcus Lagerberg
(den allsmäktige bazzaren)