Godnatt

Jag grät idag. Typ. Gey's fel. Så sad. Så bra.

Vi hade tydligen inte tid på BVC idag. Vi hade tid förra torsdagen. Gittan ringde idag. Vi fick en ny tid imoegon klockan 15. Awesome. Innan det ska vi hem till Lovisa och Elis. Det blir ngo en del bus och snicksnack. Vid 19 ska jag in till stan och käka med friends innan Twilight och New Moon night! Så najs. Efter bion blir vi upplockade och hem körda av pappa. Thaaanks dad!

Emil fick en tomtedräckt idag och massor med bus och pussar. Nu ligger han och sover i sin säng. Vi ska väl ta och göra detsamma.



Tack för en trevlig tur på stan Amanda!

Godnatt(krya på dig mamma)


Kommentarer
Postat av: Cassandra, mamma till Josefin

Hejsan! Gud så söt son du har :)



Vet inte om jag frgat dig, men jag undrar om du kasnke är intresserad av en mykidooträff!? Jag säljer deras snygga/tuffa/coola barnkläder och behöver lite partyn nu i december! Du som värdinna får i december 2 gåvor för du håller en träff och du kan få bra rabatter! :) Skulle du inte vara kul? Bjuda hem vänner, bekanta, släktingar och sen handla julklappar i soffan! :D Jag säljer inte bara barnkläder utan leksaker och sen andra roliga saker! Kläderna är ekologiska och leksakerna är pedagogiska :)

kram Cassandra

2009-11-19 @ 12:54:41
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/
Postat av: Hanna

Han blir bara större och större. Såg honom sist i somras (var det va?) ja.. eller har ju fått se honom i amandas mobil också haha:) hälsa stor pojken. Puss

2009-11-19 @ 13:33:37
URL: http://dreamlight.blogg.se/
Postat av: Amanda

Visst fick jag en riktigt söt bild på Emil :) Hoppas du har det trevligt på filmen ikväll! Puss

2009-11-19 @ 23:50:44
URL: http://amandacatharina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress eller hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Desgin by Marcus Lagerberg
(den allsmäktige bazzaren)