Julbord

Jag vill ha julmat. I alla dess former. Inte för att jag äter allt som serveras men fan vad sugen jag blev nu. Och allt julgodis. Jag vill ha nu. Och Paradise ask. Och Tomteskum. Vill ha nu. Niklas och Johanna är och tränar på Eriksdalsbadet. Jag messade nyss och frågade om du kunde stanna och köpa ngt gott på vägen hem. Vet inte riktigt vad som hände. Blev så jävla sugen nu. Får vänta tills den 13 december.

Kan ju trösta mig med att jag ska träffa Carro och ta en fika imorgon. Då får jag i alla fall något sött. Plus att jag får träffa Carro. Egentligen är ju pluset att få käka sötsaker och the main roliga är att träffa Carro! Long time no see. Ska även passa på att köpa en liten present till Emil som blir 6 månader på onsdag. Stora killen!



 

Hm.. tror att vi har lite glass i frysen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress eller hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Desgin by Marcus Lagerberg
(den allsmäktige bazzaren)