Lilla Emil

Emil har ont. I sin lilla mun. Jag tror att det börjar komma tänder. Han gnäller. Är ledsen. Har knappt kunnat sova under dagen. Emil alltså. Det resulterade i att Emil somnade vid matbordet idag. Stackars liten plutt.

Nu är han på bättre humör. Efter en tupplur. Niklas tränar hemma idag. Vi har lite grejer så att det inte bara blir massa armhävningar och skit. Emil ligger här i sängen och tittar på. Han är väldigt intresserad. Undrar nog vad fan det är pappa håller på med. Ibland skrattar han också, skrattattacker. Lilla söta unge.





Jag måste säga att jag stirrar nästan lika mycket som Emil. Har ju typ aldrig sett Niklas "in action". Och jävlar vad han jobbar. Han ser lite läskig ut. Så jag tittar mest bort. Jag skulle aldrig klara av allt det han gör. Kan fan inte äns göra en armhävning. Sorgligt när man är tillsammans med en fd hockeyspelare. 
Men no needJag mår bra ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress eller hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Desgin by Marcus Lagerberg
(den allsmäktige bazzaren)