Soldat Emil

Igår när vi gick och la oss hittade jag en skallra under min kudde. Imorse när vi vaknade hittade Niklas mitt nya bankomatkort vid sina fötter. Kan tänka mig att ju äldre Emil blir desto mer leksaker och annat plock kommer vi att hitta på mer udda ställen. Charmigt.

Emil slocknade i min famn för att tag sedan. Nu ligger han i sin säng. Niklas är nere och gör sig iordning. Italienskan gick bra. Skönt att mamma är frisk. På fredag ska vi till stan och fika hos Lisa som praoar på ngt fik, sedan ska vi kika runt lite I guess. Imorgon ska jag första träffa Lovisa och Elis, efter det blir det en fika dejt med Hannah. Full rulle.

Emil imponerar oss. Tror att alla barn imponerar sina päron. Vad dom än gör. Men i alla fall, Emil imponerar oss. Idag när vi kom hem hoppade han för fullt i hoppgungan. Mamma bytte överfull bajsblöja, hoppgungan fick ta en liten bajssmäll. Efter det krälade han omkring på golvet. Han har inte riktigt kommit på det här med att krypa ordentligt men att kräla som en soldat är han awesome på. Det går fort fram. När Grey's var slut lekte vi med Emils nya giraff. En "lära-sitta-stå-leksak" som låter och har sig. Man kan stoppa in en boll i munnen på giraffen så åker bollen ner i en ramp som slingrar sig runt halsen på giraffen för att sedan komma ut på en av fötterna. Ska se om jag kanske kan ta bild på den imorgon. Anyway, Emil la bollen i rampen idag. 3 ggr i rad. För oss var det ingen tillfällighet. Emil han kan.













PUSS och godnatt


Kommentarer
Postat av: Emma

Vad söt han är! Så gullig för han är alltid så glad på alla bilder! :)

2009-11-26 @ 20:51:32
URL: http://intesommar.blogg.se/
Postat av: Amanda

Han kan. Och så är han ju världens sötaste lilla kille :)

2009-11-26 @ 22:29:36
URL: http://amandacatharina.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilken fin son du har! :)

2009-12-01 @ 13:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress eller hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Desgin by Marcus Lagerberg
(den allsmäktige bazzaren)