Tillbaka

Blev inte så mycket bloggish i helgen. Ingenting. Orkade inte. Nu är jag i alla fall tillbaka.

I fredags var jag ju i stan med mamma först. Vi var och fikade på Lisas prao plats och tog sedan en sväng vid Götgatsbacken. efter det promenerade vi hem till Enskede. Jag tittade in hemma och sa hej till Niklas som hade vaknat upp ur sin kortvariga feberkoma. Sen bar det av till stan igen. Mötte Julia och Emma och traskade runt lite. Köpte nada. (Julklappar till Emil) Käkade på Donken. Mötte Lollo på Wayeens och fikade där. Efter det var det middag hemma. tog 13 min att åka från t-centralen till gamla stan. Signal fel. Jobbig svensk kille som snackade brutal Rinkebysvenska. väl hemma var jag inte speciellt hungrig. Käkade upp det lilla Niklas inte orkade. Kvällen spenderades i alla fall hemma hos Emma framför Idol. Emil somnade inte förens 2. Jag somnade halv 3.

Lördag: jeans jakt med Niklas. Jag älskar Carlings personalen. Dom kommer ihåg oss. Dom är hur gulliga som helst. Älska. Niklas hittade jeans, tröja + kofta. Jag hittade mini matlådor till Emil. Denna kväll blev en hemma kväll eftersom jag var död efter Emils natt bravader. Godis hade vi i alla fall. Och film. Inside man. Asnajs.

Söndag:
Inte mycket hände. Hemma hala dagen. På kvällen kom Hannah hit. Niklas var iväg och spelade innebandy. Så vi köpte pizza, lekte med Emil och snackade massa skit. Majsigt värre var det i alla fall.

Idag har vi hunnit med mycket. Jag har gjort egna grönsakspuréer till Emil. Alltså fyllt hans mini matlådor. Sen har vi lekt en del och powerwalkat. När vi kom hem igen blev det ett bad och lite mer lek. Emil blev trött och somnade i min famn i soffan.

Nu ligger Emil på golvet och leker. Han låter lite trött. Ska nog kila ner och göra iordning en flaska och se om han kanske somnar.

Batterierna till kameran är slut. Ska se om jag hittar kabeln till mobilen.

Kommentarer
Postat av: Annette

Tack för uppdateringen!

Det är ju det roligaste jag har på dagen, att kolla vad ni har för er ...!

Ringer dig i eftermiddag angående helgen.

Puss!

2009-12-01 @ 14:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress eller hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Desgin by Marcus Lagerberg
(den allsmäktige bazzaren)