Varje vecka är det helg

Lördagen spenderades ute på Träskö med Magnus, Maggan, Felica, Rasmus, Morfar, Susanne, Mamma och Emil. Felicia fyllde år i onsdags så det bjöds på tårta, kladdkaka och kakor. En cosy dag med släkten helt enkelt.

Igår var jag och Emil över till Julia en sväng. Vi tittade på film och la över massa filmer och annat på min hårddisk. På kvällen blev det godis och film. Step Brothers. Sjuk film. S J U K. 

Är sugen på godis idag igen. Tycker att jag har förtjänat det eftersom jag har gått fram och tillbaks till Julia idag. det tog hela 1 timme och 30 min. Svettigt. En riktig jävla powerwalk. Ikväll blir det film eller HIMYM. Så jävla sugen på goodis! Eller kakor. Fan. Jag vill ha en Paradis ask. Nu.




Kommentarer
Postat av: Hannah

Kan han bli sötare!?

2009-11-16 @ 21:59:43
Postat av: isabelle eriksson

http://bloggywood.moviezine.se/files/bloggywood_import/2008/11/up2.jpg



på den första bilden ser han ut som gubben från filmen "up". SKITSÖT!

2009-11-17 @ 18:58:36
URL: http://isabelleeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress eller hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Desgin by Marcus Lagerberg
(den allsmäktige bazzaren)