Mer ikväll

Niklas väckte mig strax innan nio, Emil vaknade samtidigt. Niklas drog och träna och vi käkade frulle. Gröt, D-vitamin droppar, vatten och lite Päron/Aprikos puré och en macka till mig. Nu ska vi börja göra oss iordningen eftersom tanken är att jag ska hinna till banken innan föräldragruppen. Gör iofs inget om jag inte hinner eftersom jag ändå ska till Globen efter FG. Eftersom det är så mycket som ska göras idag kommer jag inte kunna uppdatera så mycket som jag brukar. Tar lite bilder och skriver massa inlägg ikväll.
Här har ni något att titta på under dagen.

Dagens outfit











Det här är Annie&Emil som signar ut.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Men HEJ CHARMTROLL!!!! :)

2009-10-07 @ 12:02:50
URL: http://amandacatharina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress eller hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Desgin by Marcus Lagerberg
(den allsmäktige bazzaren)