Feeekkkeeeh

Igår blev det andra bullar. Först Ringen och Globen med Julle och Lollo. Sedan var det bara hem och duscha för att sedan bege sig till Emmalutta och hjälpa henne med the food inför tjejmiddagen. Det bjöds på hembakad pizza, cheesecake och kladdkaka. Inte illa! Vid nio kom Truls och Axel och sen droppade det in lite fler ansikten man kände igen. Kul som fan var det i alla fall. Jag hittade en ny favorit på Ica. Cactus "juice". Love. It. Forever. And. Ever. Idag känns allt så jävla bra. Det gjorde det igår också. Känner mig faktiskt lycklig rakt igenom. Anyway. När folk hade rullat hem var det bara jag, Julle, Lollo, Truls och Axel kvar. Hälften av oss somnade på lite olika ställen och sedan dök Niklas upp med en Sleven Eleven leverans. Jag sov kvar hos Emma och Niklas delade taxi med Truls och Axel hem. Tror vi somnade strax innan fem. Fett värt. Älskart.

Imorse var det uppstigning klockan tio. Klockan elva tog vi bussen till Liljeholmen och kvart över mötte vi Julias klasskompis Hanna vid Mariatorget. Vila hade någon sorts Sample Sale i en källare. Alla tjejer från kvällen innan var där. Plus massa andra galningar med ikeakassar. Folk satsade. Jag fick panik. Ryckte åt mig två plagg "bara för att". Emma och Julia fick med sig lite grejer hem i alla fall.

Nu sitter jag hemma i sängen och saknar Emil och Niklas. Emil är på prommis med Johanna och Niklas tränar. Alla undrar säkert vart lill killen var igår eftersom vi päron var på fekke. Jo, Emil hade det mysigt här hemma med farmor och när Niklas kom hem tog han upp honom och kröp ner i sängen med lillen.

Bra hade vi det alla tre. Jari. Utan tvekan.

Lite bilder från helgen kommer att dyka upp under dom kommande timmarna och dagarna. Här och på fejjan.

Ikväll blir det fylld lövbiff med klyrrepotatis. Helgen kunde inte sluta bättre.





Emil och jag för någon dag sen.
Men du signar jag ut. Slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress eller hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Desgin by Marcus Lagerberg
(den allsmäktige bazzaren)