HEJ

Emil är sjuk. Tidigare idag fick han 5 månaders vaccinet och nu är han sjuk. Han har 38 graders feber men är ändå ganska pigg. Skönt. Nu har han fått rumpalvedon och vi hoppas på att det ska bli bättre. Han är btw 71.5 cm lång, väger 7800g och har ett huvudomfång på 42 cm. Han följer sin kurvor utmärk. Långa killen.

Atm pluggar vi. Jag har mejlat mina lärare och väntar nu på svar. Under tiden hjälper jag Niklas för att hålla igång skolhjärnan. Emil ligger här mellan oss och verkar lite piggare. Han har varit lite gnällig hela dagen så jag har för det mesta fått ha honom i min famn. Inte för att det gör mig ngt.

Tidigare idag när Emil sov passade jag på att baka bagels. Ska gå ner och ta mig en kvälls bagels lite senare. Lagom till Roast på Berns tror jag.

Nu måste jag fortsätta med pluggandet eftersom CSI börjar typ.. nu.

PUSSSSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

har skickat ett mail på din inbox på facebook, vet inte om du har missat det eller inte velat svara av någon anledning? kram

2009-10-19 @ 22:18:27
Postat av: Annie - Mamma till Emil

Förlåt! Har börjat svara flera ggr men ngt annat (Emil) har snott min uppmärksamhet varje gång. Lovar att ta mig tid imorgon medans emil sover. Kram

2009-10-19 @ 23:49:40
URL: http://annieviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress eller hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Desgin by Marcus Lagerberg
(den allsmäktige bazzaren)