Igår

Det blev inga inlägg igår. Tydligt. Men bilder kommer idag. Massor. För det är ju det ni vill ha. Bilder.

När jag kom hem från italienskan igår möttas jag av en suprise. Vi hade en gäst. Eller, gäst och gäst, Makkan var i alla fall här. Han och Niklas satt i sängen och skrev sina härliga rapporter. När Makkan gått blev det ostkaka. Emil somnade 20.40 och vaknade 08.00 imorse. Helt sjukt. Skönt för mig.

Idag har det blivit en tripp till globen, kakbak och OC. Naaaajs. Nu kommer det lite bilder från igår. Sen kommer det bilder från idag. Enjoy!






Kommentarer
Postat av: MAKKAN!

gäst och gäst? tack för att jag räknas in i famlijen!!! :D:D:D:D:D:D:D isf uppfattade jag de och tänker inte uppfatta det på något annat sätt!



love

2009-10-08 @ 18:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress eller hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Desgin by Marcus Lagerberg
(den allsmäktige bazzaren)