You heard me!

Vi pluggar. DNA-profiler hit och DNA-register dit. Jag blir bara jätte förvirrad. I varenda mening ska det stå om DNA-profiler eller DNA-register. Trött i knoppen? Men ja! Emil leker med farmor. Kan tänka mig att han snart kommer upp hit. (Ja, han går helt själv upp för alla trappor. Vad trodde ni liksom?!). I alla fall, när han knatat upp hit på sina vingliga små kuddar till ben ska det på med en pyjamas och mysas lite i sängen sen somnar han nog sött den lilla knodden.

Nu kom Niklas upp igen. Med proviant. Det tar på krafterna att plugga. Ja föfan. Bananer och äpplen. Yumyum.

Emil och jag har en ny daglig rutin, leka med webcamen. Emil vill alltid. Varje dag. Han har till och med börjat med ett speciellt jag-vill-ta-kort-med-webben ljud... Okej, who am I kidding?! Här är i alla fall dagens verk.





Nu ska killen sova. Kanske hörs later.
PÖSS


Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha lilla gullis, jäklar vad fort han lärde sig gå!!! En sån superbebis ;) Godnatt med er <3

2009-10-08 @ 22:19:20
URL: http://amandacatharina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress eller hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Desgin by Marcus Lagerberg
(den allsmäktige bazzaren)