ÅHÅHÅHÅH

Hannas kanin har fått ungar. 6 små små små ungar. Jag blev nästan rörd till tårar. Ja Julia, jag erkänner, alltid varit en djur människa... Nu vill jag ha en kanin. Eller asså. Jag vill ge en till Emil i 1 års present. Jag ringde mamma. Överlycklig. Mamma sa nej. Innan jag ens hunnit fråga. Åh. Nu är jag lite ledsen. Jag vill åka till Hanna och titta på kanin bebisarna...

Min bebis ligger och sover. Helt utslagen i sängen. Tyvär måste jag väcka honom nu. Annars kommer han väl inte sova ikväll.


Kommentarer
Postat av: Annette

Mamma har redan lyckats ta kål på X antal kaniner ... vill inte misslyckas igen :(

2010-04-21 @ 16:22:02
Postat av: Julia

Nä fifan. Tack Annette för att du stoppade detta...

2010-04-22 @ 17:58:20
URL: http://curlingragga.blogg.se/
Postat av: Annie

Mamma: VI KOMMER INTE ATT MISSLYCKAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Julia: Vem är du? Och vad vill du mig?????????

2010-04-22 @ 19:57:36
URL: http://annieviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress eller hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Desgin by Marcus Lagerberg
(den allsmäktige bazzaren)