Att göra idag

1. ta ner tvätten
2. hänga ny tvätt
3. städa badrumet
4. sola
5. rusha in på Lindex och köpa en pincett
6. hem och duscha
7. packa kappsäcken
8. ta mig till årsta
9. köpa middag
10. gör mig iordning(hår, smink, kläder)
11. åka till Maiken

Det låter ju som en vanlig dag kanske. Klockan är nu 09.00. Jag ska vara hos Emma 15.30. betyder att jag ska åka hemifrån strx innan 15.00. cirkus 6 timmar på mig att hinna göra allt detta. 17.30 ska vi vara på middag. Åka senast 17.00 från Emma alltså. Herregyyd. Måste hånga tvätten nu. Fan, måste ta ner det som redan hänger också. Skynda skynda skynda.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress eller hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Desgin by Marcus Lagerberg
(den allsmäktige bazzaren)