Sämst

Men nu är jag back. Emil ligger och slaggar så jag passar på. Hur fan ska man sammanfatta helgen? Säger bara flippad. Igår kväll när jag kom hem sov Emil. Jag tog upp honom för att lägga honom i sin säng, han vaknade till och började pussa på mig. Så. Jävla. Söt. Älskade lilla hjärtat.

Idag blev det ingen Tuben. Next week. Sååå vi har myst, lekt, ätit, badat och nu är det nap time. Senare blir det prommis. Lång som fan. Känner att eftersom jag låg i sängen heeeeela dagen igår måste jag fan ut idag. Inte för att det var ngt som helst fel på sängen. Verkligen inte.



Nu ska jag väcka prinsen för lite mellliiis. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress eller hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Desgin by Marcus Lagerberg
(den allsmäktige bazzaren)