totototooorsdag

Började med att gå upp 06.00. Herregud. Inte gjort på år och dagar. Helt seriöst. Niklas hade Engelska nationella (precis som alla andra 2or) så jag åkte dit, hämtade Emil och traskade hem till pappa. Livan var hemma med ont i halsen så vi hade sällskap. Efter en timme joinade pappa oss. Så det blev prommis till Ica, lunch och fika. Mysig start på dagen.

Vid ett-tiden bar det av till Globen. Mötte upp Niklas för lite "Emil shopping". Det blev ganska mkt. Massor med rabatter också. Awesome. Trosor till mig också. Awesome. Efter ett tag tröttnade Niklas på mitt springade, fram och tillbaka. Emil vaknade också. (Börjar misstänka att Nickemannen väckte honom.) Anyway, Emil vaken. Emil hungrig. Det blev donken chill. Emil yoghurt. Jag glass. Niklas Cheesebuuurger. Sen bar det av hemåt, efter lite röj på Polar O Pyret. Tanken var att jag skulle sola. Tanken var att jag skulle möta upp Hanna och Amanda. Niklas tyckte jag langa diss. Tyckte inte jag. När jag satt på pendeln kände jag att jag verkligen inte hade ngn som helst lust att sola. Inte idag. Då hade jag langat diss. Kände jag. Förlåt Niklas.

Solar imorgon istället. Längtar typ. Herregyyyyd. Så jag åkte hem. Insåg att jag hade lite natuuurgodis. Bänkade mig framför datorn. I väntan på mamma och Lisa. Har hunnit med en livlig diskussion med en humla och städat mitt rum. Nu har jag ont i magen. PUSS



Sur Emil sover.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress eller hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Desgin by Marcus Lagerberg
(den allsmäktige bazzaren)