Fredag + lördag

Bussen var 10 min sen, pendeln var inställd så efter en timme var jag framme i stan för att möta upp Julle. I väntan på mig hade hon redan köpt ett par assnygga skor som vi båda tittat på länge. 300 i stället för 500 så hon hade slagit till. Bra val. Jag köpte långkallingar och t-shirt till Emil. Sen mötte vi upp Emma på BK. Där upptäckte Julle att hon tappat bort sin Lindex påse. Så vi gick och letade. Hon hade tur. Den hade blivit inlämnad på H&M. Lycka för Julle. Ren lycka. Efter det  mötte vi upp Truls och Joel och vandrade iväg till Donken. Där blev det matpaus och sedan hemgång.

Kvällen spenderades hemma hos Emma, eller ska vi säga början av kvällen. Det var kakor, garderobrensning och farväl. Meningen var att jag skulle åka hem till Tumba. Men när vi väntade på bussen fick vi en snilleblixt och natten avslutades i Lollos säng. Mösigt. Om ni vill veta vad vi gjorde innan läggdags tycker jag att ni ska kika in här.

Nu är Emil här. Vi har gjort amerikanska pannkakor och bara chillat all day long. Emil stinker just nu. Han har bajsat. Blä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress eller hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Desgin by Marcus Lagerberg
(den allsmäktige bazzaren)