Lörre

Om cirkus 30 min kommer det gäster. Pappa, Liv och pappas kusin Helen + hennes man Linken. Sjukt länge sen. Här snackar vi om år asså. Dom kommer i alla fall hit och käkar frukost, mamma har bakat bröd, köpt marmelad och massa annat gott. Jag har ju kvar mitt godis också. Katjing.

Lite senare kommar mammas vännina/våran granne in och ska noppa våra ögonbryn. Hon är frisör och har lovat oss detta. Tanken var att hon skulle klippa mig också men jag vågar inte. Jag borde. Men jag vågar inte. Inte idag i alla fall. I veckan. Då ska jag. Anyway. Grejen är den att jag vill noppa mina egna ögonbryn. Vill inte att det ska bli fel. Vill inte se ut som man gjorde i 7an. Eftersom alla, och då menar jag verkligen alla, pincetter är hemma inte funkar så ska jag be henne ta med en pincett. Jag kan själv.

Lateeer! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress eller hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Desgin by Marcus Lagerberg
(den allsmäktige bazzaren)