Signar ut

Först: Grattis Hanna och Maja som fyller 18 barre idag! Hoppas ni har haft en awesome dag och att natten är ännu bättre!

Sen. Eller nu. Jag sitter och väntar på Hanna(inte hon som fyller år idag) och Amanda som är på väg hit. Det blir 18års fekke för våran del också, I think.. Så här i sista minuten på en lörre kväll. Gör inte mig något då jag gärna umgås med the wifes. Killen vi ska till bor cirkus 10 min från mig så jag sitter här påklädd, makead och klar. Hanna och Amanda är på väg. Beräknas vara utanför mig vid halv tolv. Men det är naaaajz.

Imorgon kommer världens bästa Emil. Trots att jag hade honom nåra timmar idag saknar jag honom som fan. Ska bli skönt att han kommer så att det blir som vanligt igen. Typ.

Tänderna ska borstas och jackan ska packas. Det här är Anniepie som signar ut, slut.


Kommentarer
Postat av: maja

weeeeey taack annie!

2010-03-01 @ 17:10:42
URL: http://klyschabaja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress eller hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Desgin by Marcus Lagerberg
(den allsmäktige bazzaren)