Emil 8 månader

Dagen till ära har vi gjort precis som vanligt här. Förutom att vi har gått upp tidigare. Vi skulle ha träffat Emma, men våra telefoner krånglar så vi fick helt enkelt inte tag på varandra. Så jag har tränat, pluggat, badat Emil, myst m.m. Nu ligger Emil och snarkar högljut i sin säng, han somnade för 20 min sen, vilket är helt otroligt egentligen. Snart ska vi också sova, eller i alla fall Niklas, jag har inte bestämt mig ännu.

Jag har seriöst inget intressant att skriva om. Så jag återkommer imorgon. Förhoppningsvis med lite intressanta grejer. PUSS



Suddig bild men här står han i alla fall upp.
Med det säger jag godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress eller hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Desgin by Marcus Lagerberg
(den allsmäktige bazzaren)