Snabba cash

I söndags vad vi som sagt och såg Snabba Cash. Bra film. Helt klart sevärd. Tror den är bättre om man inte har läst boken. Själv satt jag och funderade på när grejerna i filmen hände i boken, om ni hajjar vad jag menar? Anyway, den var bra. Snacks till filmen blev El Nacho och Nuggets + sötsursås. Naajs

Igår mötte vi upp söta Emelie och Lukas i Farsta för att sedan gå till Tubens öppna förskola för unga mom's. Det var jätte trevligt! Massa ungar, från 3(?) månader till nästan 2 år gamla. Emil trivdes bra. Jag med. Det blir nog obligatorisk måndags sysselsättning framöver. Vi ska i alla fall dit nästa måndag igen..  

Idag har Emil fått svinis vaccinet. Pluttisen. När han såg sprutan tittade han upp på mig som om han förstod vad som skulle hända. Dum man känner sig då. Blä. Men det gick bra, han var bara ledsen ngn minut sen gick det över. Om 3 veckor blir det dos 2 + vaccin för mig. Emil somnade på väg hem från BVC.

Juste, Emils nya nappar har kommit! Dom låg i brevlådan igår när vi kom hem från Tuben. Emil gillar dom. Eller, han tycker att dom är helt ok, än så länge. Om jag inte minns fel så ligger han och sover med en utav dom nya napparna i sin lilla mun just nu.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress eller hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Desgin by Marcus Lagerberg
(den allsmäktige bazzaren)