Snö snö snö

Emil ska få åka lite pulka idag. Känns inte som någon idé att äns försöka dra ut vagnen. Det ska handlas blöjor och lite annat bebis grejs. Men först ska Emil få i sig lite lunch.

Jag har fåt en brutal jävla finne. Jag får sällan finnar. Peppar peppar ta i trä. Senaste veckan har det dykt upp cirkus 4 stycken runt min mun. Alla har varit små och borta efter någon dag. Men nu. Nu har jag en nästan överläppen. Den gör så sviningt jävla apont så att jag typ svimmar så fort jag äns tänker på den. Den går inte att klämma. Det går bara inte. Men det ser helt cp ut. Kör med super finn-dödar-medel oc plåster på det.

Idag säger vi grattis till Jens och Makkan som blir 18 barre! Pusspåerrrr!


Kommentarer
Postat av: Jens

Tackar :D

2010-01-29 @ 19:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress eller hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Desgin by Marcus Lagerberg
(den allsmäktige bazzaren)