Snöstorm

Emil sover. Jag ska snart plocka i ordning i köket. Mamma var som sagt här och käkade frulle med oss. Jag bakade scones med grahamsmjöl, gott och lite nyttigare än vanliga scones. Vi hade det jätte mysigt i alla fall. Som vanligt är mamma kommer förbi. Är så avis på henne, Stefan och Lisa. Dom ska åka ner mot GBG för att hälsa på Stefans bror + familj. Dom ska dessutom passa på att ta en sväng till Gekås Ullared. Jag vill dit. Jag vill dit. Jag vill dit. Tyvär får Emil och jag inte plats i bilen. Men mamma har, i stort sett, lovat att vi ska åka dit fram mot våren. Niklas snacka om att vi ska åka dit i sommar också. Fick i alla fall göra en lista med grejer som mamma skulle kolla på åt mig/oss. Så vi ska ha mms och phone kontakt hela dagen dom är på Ullared.

Idag säger vi Grattis till Niklas kusin Carolina som blir 18 år. Ha en awesome dag, ses på lördag!


Kommentarer
Postat av: Annette

Jag har försökt att hitta någon som vill byta bil med oss för att du och Emil skulle kunna åka med ner till Bua/Ullared.

Men med tanke på vädret så är det ingen som är så intresserad av att låna ut bil till oss ....

Jag LOVAR att vi åker i vår i stället!!!

Puss!

2010-01-28 @ 07:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress eller hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Desgin by Marcus Lagerberg
(den allsmäktige bazzaren)