Trött mamma

Jag är helt slut i kroppen efter ett övertaggat träningspass till Barnvisor och riktigt musik. Emil tyckte också det var kul. Han underhöll sig med att dansa lite, klättra på mig och förska fånga hantlarna. Det gick inge vidare, alltså fångandet av hantlar. När jag var klar tyckte jag att det var Emils tur. Han satte sig fint framför mig på golvet och försökte lyfta upp en 3 kilos hantel. Så han tog i. Men ingenting hände. Efter ett tag gav han upp. Han sneglade lite på 1 kilos hanteln men tyckte att det var bättre att stå och banka på sängen. Bra val kände jag.

Atm
ligger Emil och sover. Niklas duschar och jag, ja, jag sitter här. Trött. Jätte trött. När Niklas kommer upp ska jag gå ner och kissa och borsta tänderna, sen väntar min kudde på mig. Och Niklas såklart.







Emil hjärta mammas bikinitrosor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress eller hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Desgin by Marcus Lagerberg
(den allsmäktige bazzaren)