Hmm

Har jag varit otydlig? Har det äns var möjligt att missa?
Har nu, idag, fått den här kommentaren.

johanna om PUSSSSS:
är inte du och niklas, emils pappa tillsammans längre?

Jag blir lite målös. Hur kan man ha missat? Vet inte hela jävla världen det här redan? Nej. Vi är inte tillsammans. Vi har inte varit tillsammans sedan februari i år. Vi är vänner. Bästa vänner. Alltid varit. Men vi är inte tillsammans. Så, vet alla det här nu? Kan jag var mer tydlig? Niklas och jag. Jag och Niklas. Inte tillsammans. Inte ett par. I 4½ år var vi det. Tillsammans alltså. Halva livet. Typ. Men inte idag. Inte nu. Inte sedan nåra månder tillbaka. Don't get me wrong here. Jag älskar honom. Kommer alltid att göra. Vafan. Han är pappa till min/vår son. The first love. Vi växte upp tillsammans. Blev dom vi är idag, tillsammans. Kan varandra utan och innan. Men nej, idag är vi inte ett par. Tror jag varit tydlig nu. Tillräckligt tydlig. Tack. Puss. Hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress eller hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Desgin by Marcus Lagerberg
(den allsmäktige bazzaren)