Slut på sportlov

I fredags däckade jag i min säng strax efter 22.00. Välbehövd sömn. Igår bar det först av till Farsta med mamma och Stefan. Sedan mötte jag upp Julle i stada för att kirra 18 års present till Niklas. Det blev också ny mössa och vantar till Emil + presenter till Liv som fyller år om 1 vecka. Vid 18.00 var det 18 års släkt kalas för Niklas. Det bjöds på Thaibuffä och choklad tårta. Sjuukt gott. Niklas blev jätte glad för sin gift från mig och Emil. Awesome! Vid halv tio var det dags för oss att åka hem. Emil började bli trött och mamma(mormor) skulle jobba dagen efter. Jag skulle dessutom hem till Trulle på välkommen hem picknick för Emma. Tanken var att Emil skulle följa med, men han var waaay 2 trött. Så han fick åka hem med mamma och Steffe. Hos Trulle var det chill. Picknicken var över och World Trade Center gick på 4an. Vi tittade, vi masserade, vi skrattade, jag hade ont i magen, Julle och Emma sov. Det var najz.

Nu är Amanda on her väg hit. Jag ska klä på mig och sen blir det en prommis(?) till Tumba Centrum för att handla och fika. Tycker synd om Amanda för att hennes mobil är paj. Tycker Amandas bror är otroligt sjukt jävla snäll som lånar ut sin mobil till henne idag. Skulle aldrig äns tänka tanken. Inte mina syskon heller för den delen.

Nejmen, kläder var det va? PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress eller hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Desgin by Marcus Lagerberg
(den allsmäktige bazzaren)